برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از نمایش صفحه آبی حین پرینت پس از دریافت آخرین آپدیت ویندوز خبر داده اند.
در ماه های گذشته برخی آپدیت های
مایکروسافت وجود این مشکل و نمایش صفحه مرگ حین پرینت را در صفحه پشتیبانی ویندوز تایید کرده اما هنوز راه حلی را برای آن ارائه نکرده. شرکت در اینباره گفته است: <<ما در حال بررسی شرایط هستیم و پس از تکمیل اطلاعات آپدیتی را ارائه خواهیم کرد.>>
مایکروسافت اشاره ای به میزان گستردگی این مشکل نکرده اما در برخی سایت ها به گزارشات متعددی در این باره اشاره کرده اند و ظاهرا کاربران بسیاری را درگیر کرده است. در سایت هایی مثل ردیت و <<ویندوز لیتست>> برخی کاربران مدعی شده اند این مشکل را در چندین سیستم مشاهده کرده و از مشتریان هم تماس های متعددی را در فاصله کوتاهی از انتشار اپدیت دریافت کرده اند.یکی از دلایل گستردگی آن اثر گذاشتن آن روی برندهای متعددی نظیرKyocera،Ricoh وZebra است.
در صورتی که شما هم با این مشکل مواجه شده اید آسان ترین راه برای رفع آن حذف آپدیت است. بدین منظور در تنظیمات وارد بخشUpdate amp; Security شده و در قسمتWindows Update تاریخچه آپدیت را درView Update History باز کنید. سپس برای حذف آن روی Uninstall Updates کلیک کنید. کاربران ردیت کارایی این روش در رفع مشکل را تایید کرده اند.
یکی از کاربران این سایت که خود را کارمند مایکروسافت معرفی کرده، دو راه موقتی را برای حل این مشکل
درباره این سایت